Eu-Ramona

Nu am sa cer sa fiu inteleasa , nu cer sa reusiti sa ma cunoasteti. Nu o sa reusiti asta in nici un caz. Sufletul este prea complex ca sa fie inteles. Nici eu nu il cunosc pe al meu , Inca ma pierd in el ca intr-un labirint . Insa de multe ori este un loc placut , un loc placut in care sa fii pierdut . Va invit sa faceti o baie in Picaturile din sufletul meu.

luni, septembrie 07, 2009

As vrea, sa ma topesc cum se topeste ceara
Si sa ma sting usor de tot , cum face lumanarea
As vrea ,sa pot ca sa dispar , sa ma transform in ceata
Si sa ma duc. incet de tot. inspre o alta viata
As vrea sa ard si sa fac scrum odata si durerea
Si sa dispar ca un nebun ce a gasit puterea ,
As vrea sa am un dram de minte
Atat ,cat sa respir
Si vreau sa am ochi dar si minte
Atat ,cat sa admir
As vrea atat de multe in viata
Incat sa nu am timp sa mor
Si tot as vrea si tot in fata
As vrea sa ma strecor
As vrea sa fiu miros de ceara
Miros ce se topeste in vant
Si sa traiesc atat cat poate
Un firicel de vant
As vrea sa ma usuc la soare
Asa cum roua se usuca
Ca un vapor sa ma ridic
Spre tine scump iubit
As vrea ca sa ajung la tine
Si asta nu e calea ta
Atunci cum pot sa fac sa fie bine
Ca sa si mor ..sa fiu si-a ta?


Iubesc sa fiu iubita , iubesc ca sa traiesc , dar cateodata simt ca numai reusesc......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru deranjul de a-mi lasa un gand.