Eu-Ramona

Nu am sa cer sa fiu inteleasa , nu cer sa reusiti sa ma cunoasteti. Nu o sa reusiti asta in nici un caz. Sufletul este prea complex ca sa fie inteles. Nici eu nu il cunosc pe al meu , Inca ma pierd in el ca intr-un labirint . Insa de multe ori este un loc placut , un loc placut in care sa fii pierdut . Va invit sa faceti o baie in Picaturile din sufletul meu.

sâmbătă, octombrie 10, 2009

Sentimentele nu tin loc de apa , de mancare , nu tin loc de viata , insa o fac. Nu poti sa te numesti om daca nu simti , nu poti sa spui ca esti tu daca nu ai trecut prin tot ce ti-a rezervat viata .Auzi cateodata oameni care spun ca ei nu pun suflet , ca ei nu iubesc si tot ceea ce fac , fac in rpopiul interes eu insa descopar in ei oameni ca majoritatea, oameni care au suferit , care s-au simtit distrusi si care au suferit atat de mult incat acum incearca sa se convinga pe sine , vorbind cu ceilanti ca ei numai sufera , numai simt. Orice om care este taiat sangereaza , orice ochi in care intra praf lacrimeaza si orice inima care are contact cu alte inimi simte. IUbirea doare , prietenia doare , si tot din jurul nostru si noi numim viata , materie , natura odata si odata ne provoaca durere insa tocmai asta ne face sa apreciem viata , iubirea si fiecare particica de real de care avem parte. Toti avem vise , vise mai mari mai mici , ne visam bogati , ne visam iubiti , visam ca avem parte de ceea ce avem nevoie . Ne imaginam iubita facand un gest care ne face sa ne simtim minunati si totusi cand ne trezim nu ne simtim minunat . Insa daca obtinem in viata reala 10 lei , gasiti pe jos , un sms dragut de la cel important pentru noi , daca azi primim un compliment mai deosebit , valoreaza mai mult decat toate visele marete si ne face sa ne simtim mai bine si mai fericiti intreaga zi . Visele sunt frumoase si ne fac sa trecem prin viata , insa Viata este ceea care trebuie traita , Traiesteti viata implinindu-ti visele insa nu visa mereu ca iti implinesti viata , pierzi timp pretios...
Iubesc sa fiu iubita , iubesc ca sa traiesc , dar cateodata simt ca numai reusesc......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru deranjul de a-mi lasa un gand.