Eu-Ramona

Nu am sa cer sa fiu inteleasa , nu cer sa reusiti sa ma cunoasteti. Nu o sa reusiti asta in nici un caz. Sufletul este prea complex ca sa fie inteles. Nici eu nu il cunosc pe al meu , Inca ma pierd in el ca intr-un labirint . Insa de multe ori este un loc placut , un loc placut in care sa fii pierdut . Va invit sa faceti o baie in Picaturile din sufletul meu.

joi, noiembrie 05, 2009

Eu sunt o carte ce-i deschisa
Ce sta la umbra unui pom
Si astept sa vina cel pe care
Eu il consider mare domn
Astept sa vina sa citeasca
Aceste pagini ofilite
Si el sa vada viata care
Din nou incepe sa palpite
Nu , nu sunt veche
Si nici n-am fost de mult eu scrisa
Insa in viata asta grea
Am fost intens eu folosita
Am sta in praf , in foc si ploaie
Si mi-am stricat prea des vreo foie
Insa in maini de domn ce stie
AS fi din nou , o poezie
As fi din nou frumoasa carte
Ce tocmai este editata
As starluci mai mult ca cele
Ce inca nu au fost nici scrise
Caci stiu ca am puteri
Ce par doar interzise
Insa acum , ma odihnesc
Sunt carte , sunt uzata
Si doar astept si iar astept
Timpul din nou sa treaca
Hai fi un domn, ajuta cartea
Si iao de la umbra
Caci sti ca daca o mai lasi
Prapadul o so ajunga
Iubesc sa fiu iubita , iubesc ca sa traiesc , dar cateodata simt ca numai reusesc......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru deranjul de a-mi lasa un gand.