Eu-Ramona

Nu am sa cer sa fiu inteleasa , nu cer sa reusiti sa ma cunoasteti. Nu o sa reusiti asta in nici un caz. Sufletul este prea complex ca sa fie inteles. Nici eu nu il cunosc pe al meu , Inca ma pierd in el ca intr-un labirint . Insa de multe ori este un loc placut , un loc placut in care sa fii pierdut . Va invit sa faceti o baie in Picaturile din sufletul meu.

duminică, noiembrie 15, 2009

sfarsit

Te mai uimesc ? Sau te-am uimit vreodata ?
Te lasa rece, simt, o inima curata.
Si totusi oare , tu vreodata...?
Of inima tampita , of inima curata

AS vrea sa imi scot inima din piept
Sa o arunc in plin curent
Sa-mi scot din mine maruntaie
Si sa le pun pe zeci gratare
Sa fie totul facut scrum
Sa numai simt , sa fac tot fum
Sa fac din inima curata
Un zambet sters , o stearsa pata
Sa fac din tine o amintire
Sa fac din noi , o clevetire
Sa numai am nici presimtire
Sa numai stiu nici un cuvant
Sa nu te mai aud prin vant
Sa numai fiu un caine in lesa
Ce isi asteapa un stapan
AStept sa fiu facuta scrum
Sa fiu dusa departe-n lume
Sa numai am nici vorbe bune
Sa ma transform in pic de gheata
Ce sta la soare , se dezgheata

Te mai uimesc? Dar te-am uimit vreodata ?
Te-am cucerit cu inima curata?
Te-am adorat ...tu ai plecat
Te mai uimeste oare ca sa sti
Te mai iubesc, asta o sti?

A nu , de asta crezi , e o minciuna
Caci te urasc fara ratiune
As vrea sa te faci un taciune
As vrea sa fi in vie spin
Sa fi in camp un maracin
Sa fi o plaga detestata
Si sa caut un leac sa taca...
Sau si mai bine sti ce-as vrea?
NIMic..doar un sfarsit dorea
Aceasta inima a mea.

Iubesc sa fiu iubita , iubesc ca sa traiesc , dar cateodata simt ca numai reusesc......

1 comentarii:

Exilul interior spunea...

foarte frumos imi place cum scrii..

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru deranjul de a-mi lasa un gand.