Eu-Ramona

Nu am sa cer sa fiu inteleasa , nu cer sa reusiti sa ma cunoasteti. Nu o sa reusiti asta in nici un caz. Sufletul este prea complex ca sa fie inteles. Nici eu nu il cunosc pe al meu , Inca ma pierd in el ca intr-un labirint . Insa de multe ori este un loc placut , un loc placut in care sa fii pierdut . Va invit sa faceti o baie in Picaturile din sufletul meu.

duminică, noiembrie 29, 2009


Sunt ca si vantul, ma pierd in departari
Sunt la fel ca si zapada, ma duc la primi sori'


Mii de vise care se nasc din naivitatea unui suflet la fel de mare ca a unui copil de trei ani si tot mii de vise ce se nasc in sufletul unui om care pare de multi, multi ani. Viata este un amalgam de  vise trairi si impliniri toate adaugate la gramada intr-un suflet chinuit de ceea ce in lipsa de inspiratie cineva a numit viata. De fapt cuvintele, ce sunt cuvintele , ceva ce un cineva a inventat ca sa defineasca si sa recunoasca ulterior un alt ceva. Insa acum cine stie cum si in ce fel vedem noi acel lucru ? Nimeni , toti putem sa vedem lucrurile prin prizma propriei vederi insa nu putem sa vedem ceea ce vede acel cineva din fata noastra , putem sa il intelegem , insa sa il si vedem acelasi lucru este imposibil. Frumusetea este mai departe de toate un lucru minunat , un lucru curat si pur pe care toti il vedem diferit si pe care toti il traim diferit. Sa ai parte de iubire atunci cand nimic nu merge poate fii denumit frumusete. Zambetul copilasului meu cand se trezeste diminetza este frumusete. Un sarut al aceluias copilas este deja o minune. Lucrurile mici fac diferenta, un zambet ,un sarut , o implicare pot face dintr-o zi urata o zi reusita. Iubiti-va si daca asta nu se poate , macar nu va urati.

MUltumiri pentru poza vecinului meu IOnut:D(  Parc Tineretului)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru deranjul de a-mi lasa un gand.