Eu-Ramona

Nu am sa cer sa fiu inteleasa , nu cer sa reusiti sa ma cunoasteti. Nu o sa reusiti asta in nici un caz. Sufletul este prea complex ca sa fie inteles. Nici eu nu il cunosc pe al meu , Inca ma pierd in el ca intr-un labirint . Insa de multe ori este un loc placut , un loc placut in care sa fii pierdut . Va invit sa faceti o baie in Picaturile din sufletul meu.

vineri, martie 05, 2010

Deci efectiv imi bag ....

Si nu am chef de comentari ca nu am ce sa imi bag , caci evident find fata , si de ce sa nu recunostem deloc de lepadat , pot sa fac rost si sa imi bag pana ma plictisesc. 
Sunt atat de nervoasa cateodata ca as sparge capul cuiva caci prea multi prosti in lumea asta , te lovesti de tot felul de specimene de oameni care sunt evident cu mult mai prosti decat se considera. 
Te lovesti de oameni care iti vin cu tot felul de idei de iti vine sa te tragi de par cand vb cu ei , si apoi inca o data iti vine sa te tragi de par pentru ca ei sunt in lumea lor si nu sunt capabili sa isi deschida mintea, si asa ingusta deja ca sa auda macar nu ca sa si inteleaga , de la uni nu am aceasta pretentie , sa auda un argument pro sau contra la ceea ce au ei de spus.
Prostia insa este si din partea mea , ca mereu vreau sa ma consider un om bun , si zic hai sa comunic cu prostu , sa ii arat ca greseste , si incerc , neincercatu , sau deneincercatu .
Ma simt un om complet , care nu se teme de nimic , ma plang de multe insa asta doar pentru ca sunt sentimentala si nici decum fatalista . Sunt o femeie completa , care din pacate are proasta inspiratie sa se inconjoare de jumatati de oameni care nu isi gasesc locul in lumea asta . Nu ma refer la oameni cu care am stat gen iubit , chesti , la oameni care ma inconjoara , gen cunostinte , tot , oameni. 
Ce imi lipseste , este o sansa , iar cand o sa o am am sa fiu mult mai buna decat sunt acum si nu pentru ca am sansa , ci pentru ca pot , si o sa am si vointa si mijloacele sa fiu. Eu nu caut o scara care sa ma ridice , caut scara ca sa pot sa ma urc singura , La naiba am 1.78 , chiar nu as putea sa urc o scara fara ajutor :)) cat de inalta poate sa fie. Taxa pe prostie , nu , as vrea doar ca prostia sa doara , si asfel as dormi linistita noaptea . Sa ii doara pe ei , cei care sunt prosti , caci momentan ne doare pe noi cei care ne lovim de ei . O seara frumoasa . Scuze de suparari . EU Ramona Negru si Irina ;)
Iubesc sa fiu iubita , iubesc ca sa traiesc , dar cateodata simt ca numai reusesc......

1 comentarii:

petronela spunea...

mda deci spui ca citesti mult hmm? mai bine ai croseta ...gramatica e varza ..tot ce ai scris tu acolo e o maaaaare varza. iti urez numai " succesuri"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru deranjul de a-mi lasa un gand.