Eu-Ramona

Nu am sa cer sa fiu inteleasa , nu cer sa reusiti sa ma cunoasteti. Nu o sa reusiti asta in nici un caz. Sufletul este prea complex ca sa fie inteles. Nici eu nu il cunosc pe al meu , Inca ma pierd in el ca intr-un labirint . Insa de multe ori este un loc placut , un loc placut in care sa fii pierdut . Va invit sa faceti o baie in Picaturile din sufletul meu.

miercuri, octombrie 20, 2010

Mami esti cea mai gozava ( a se citi grozava )

Se întâmplă multe în lumea mea și de prea puține ori ceva frumos. Însa ceva cu adevărat frumos este când îți auzi puiul spunând că ești grozavă . Sincer e grozav să îl auzi vorbind în general, e bine să reușiți să comunicați să îl auzi cum te strigă, cum îți spune ce îi place și ce nu. Un copil este fără doar și poate o minune. Este și o treabă foarte grea, însă ce este cu adevărat ușor? Poate decât renunțarea. Și nici asta în multe cazuri. Alexandru meu este un copil extraordinar, dar nu vă sfătuiesc să credeți tot ce spun, pentru că orice mamă spune asta despre copilul ei. E greu să nu iei drept extraordinar orice lucru care îl face când îl ști încă de când nu știa să facă nimic, eventual să plângă prea mult, să doarmă prea puțin și să mănânce. Iubirea crește, dacă când era mic și îl aveai în brațe te gândeai că nu poți să îl iubești mai mult de atât, acum când mănâncă un măr și spune *ce bun e* sau când răspunde la ușă cu  *e cineva aici* parcă ceva în tine strigă : Da Da e al meu ...
  Cred că orice mamă vede sclipiri de geniu în puiul ei, orice părinte crede că al lui o să cucerească lumea, sau ceva asemănător, dar avem dreptul să visăm. Acum știm să spunem Tica Tica Tica , toată poezia și învățăm Tatăl nostru și Înger Îngerașul meu , avem doi ani și șapte luni și suntem tare pupăcioși. Îmi iubesc năzdrăvanul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru deranjul de a-mi lasa un gand.