Eu-Ramona

Nu am sa cer sa fiu inteleasa , nu cer sa reusiti sa ma cunoasteti. Nu o sa reusiti asta in nici un caz. Sufletul este prea complex ca sa fie inteles. Nici eu nu il cunosc pe al meu , Inca ma pierd in el ca intr-un labirint . Insa de multe ori este un loc placut , un loc placut in care sa fii pierdut . Va invit sa faceti o baie in Picaturile din sufletul meu.

vineri, octombrie 09, 2009


Iti ofer inima mea ,
Stiu ,nu sti ce e cu ea
Iti ofer un sentiment
Da asa e , fii atent
Iti ofer o parte mica
Din a mea lume iubita
Iti dau viata ,
Iti dau stele
Si te las sa fugi cu ele
Iti dau parte de culoare
Si o viata , nu oricare
Iti ofer ce am mai scump
Viata sufletul meu sfant
Insa tu esti doar un om
N-ai rabdare scumpe domn
Ai vazut , N-ai inteles
Ai plecat , n-ai interes,
Te intorci ?
Da sunt convins...
Insa focul meu ............ Sa stins


Iubesc sa fiu iubita , iubesc ca sa traiesc , dar cateodata simt ca numai reusesc......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru deranjul de a-mi lasa un gand.