Eu-Ramona

Nu am sa cer sa fiu inteleasa , nu cer sa reusiti sa ma cunoasteti. Nu o sa reusiti asta in nici un caz. Sufletul este prea complex ca sa fie inteles. Nici eu nu il cunosc pe al meu , Inca ma pierd in el ca intr-un labirint . Insa de multe ori este un loc placut , un loc placut in care sa fii pierdut . Va invit sa faceti o baie in Picaturile din sufletul meu.

vineri, octombrie 09, 2009

Lume...si nelume

Cu cat te chinui mai mult sa iesi din normal cu atat ajungi mai mult inpotmolit in el.
Am o viata plina de culoare si totusi enorm de monotona, insa monotona nu ar tocmai cuvantul pe care l-as folosi insa momentan in lipsa de alceva chiar nu stiu ce sa spun..
Si de ce daca nu am nimic de spus , de ce ma apuc acum si scriu , nici eu nu stiu asta.
Sa ma descarc...
Lumea asta este mai mult nelume , ma lovesc de pereti umani care nu au nici o sansa sa se adapteze la lumea reala , nu zic ca eu sunt prea open dar hai sa fim totusi seriosi ca nici viata asta nu este asa cum credem niciunul dintre noi. As vrea un pic de culoare. de ce nu rosu , pasiune ...exuberanta ...lume de cacaO ...nici ei nu cred ceea ce spun... as vrea sa o faca . Nu va asteptatii sa intelegeti o fac eu pentru mine , eu stiu cum sunt , ce vreau , am niste probleme sa si obtin asta:P

Iubesc sa fiu iubita , iubesc ca sa traiesc , dar cateodata simt ca numai reusesc......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru deranjul de a-mi lasa un gand.