Eu-Ramona

Nu am sa cer sa fiu inteleasa , nu cer sa reusiti sa ma cunoasteti. Nu o sa reusiti asta in nici un caz. Sufletul este prea complex ca sa fie inteles. Nici eu nu il cunosc pe al meu , Inca ma pierd in el ca intr-un labirint . Insa de multe ori este un loc placut , un loc placut in care sa fii pierdut . Va invit sa faceti o baie in Picaturile din sufletul meu.

vineri, octombrie 09, 2009

Oameni haini ce stati la panda
Vanati doar finta cea plapanda
Va vad si pot citi din umbra
O atitudine flamanda

Voi sunteti toti facuti din vise
Si va e frica de real
Vanati din umbra ceea adanca
Si va hranitii doar din banal

Aveti si colti si blada deasa
In ea se tot ascund ideei
Insa realul e mai tare
Caci asta in sine e realizare

Sunteti de ghips si de carton
Ca voi traiti dar mult sub ton
Iubesc sa fiu iubita , iubesc ca sa traiesc , dar cateodata simt ca numai reusesc......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru deranjul de a-mi lasa un gand.